Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

SOS ΚΛΟΠΗ ΣΚΥΛΟΥ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ

Είχαμε υιοθετήσει πριν 3 μήνες περίπου 1 αδέσποτο σκυλάκι, το οποίο πλέον είναι 4 μηνών. Το πηγαίνουμε κάθε μέρα 3 βόλτες, του κάναμε εμβόλια και το προσέχουμε πολύ.Το έχω στο σπίτι μου και μέσα αλλά και στην αυλη μου, όπου του έχω το σπιτάκι του και του αρέσει να κάθεται..
...Χτες το πρωί έλαβα ένα απειλητικό ανώνυμο μήνυμα έξω από την πόρτα του σπιτιού μου, που έγραφε πως δεν πρέπει να έχω το σκυλί μου στη αυλη μου γιατί είναι παράνομο και να το απομακρύνω εντός της ημέρας αλλιώς θα μου κάνουν καταγγελία. 
Είχα σκοπό να τον μετακινήσω την επόμενη μέρα αλλά δεν πρόλαβα.Μέσα στη νύχτα κάποιος μπήκε στην αυλη μου ΕΚΛΕΨΕ το σκυλάκι και μάλιστα πήρε μαζί του και το λουράκι του σκύλου, το οποίο είχα αφήσει πάνω σε ενα τραπεζακι. 
Θεωρώ πως είναι ο ίδιος άνθρωπος που μου έγραψε το μήνυμα το πρωί, γιατί δε μου φαίνεται απλή σύμπτωση. 
Το σκυλάκι είναι 4 μηνών μωρό, είναι ο καιρός για το εμβόλιό του, το αγαπώ πολύ και χρειάζομαι το βοήθεια σας για να το βρω. Είναι εξωφρενικό να κλέβουν μέχρι και ζώα πλέον. Το γράμμα ήταν ανώνυμο και έλεγε πως προέρχεται από κάποιον φιλόζωο. 

Προκείται για πολύ φιλικό και έξυπνο κουτάβι. 
Έχει ταυτότητα που πίσω από το χαρτάκι με το όνομα γράφεται το κινητό μου. 
Ηταν χαρούμενος, δε γάβγιζε, ούτε έκλαιγε. 

1 σχόλιο:

Φιλάρετος είπε...

http://katerinagiama.blogspot.com/2014/10/blog-post_22.html