Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Δημοτική Αγορά Χαλκίδας: Ερώτηση του Β.Αποστόλου στον Υπουργό Πολιτισμού

Προς τον κ. Υπουργό Πολιτισμού & Αθλητισμού

Η υπόθεση της Δημοτικής Αγοράς Χαλκίδας εξελίσσεται σε μια οδύσσεια για την πόλη σχεδόν δέκα χρόνια (15.05.2006) μετά την υπουργική απόφαση Βουλγαράκη περί χαρακτηρισμού της ως διατηρητέο μνημείο. Ήδη, πολλά χρόνια πριν την απόφαση αλλά και έπειτα, διαχρονικά οι Δημοτικές Αρχές της πόλης επέδειξαν εγκληματική αδιαφορία στην προστασία και την προφύλαξη του περιβάλλοντος χώρου και των κτιριακών εγκαταστάσεων, επιτρέποντας σταδιακά να μετατραπεί σε σκουπιδότοπο και υγειονομική βόμβα για την υγεία των δημοτών της πόλης και να απαξιωθεί στα μάτια των δημοτών. 

Όταν το Συμβούλιο της Επικρατείας το 2013 και για τυπικούς λόγους ακύρωσε την απόφαση του Υπουργείο Πολιτισμού, δημιούργησε νέα δεδομένα στην υπόθεση, ανοίγοντας την όρεξη σε πολλούς “μνηστήρες”, οι οποίοι ήδη εποφθαλμιούσαν την κατεδάφιση της αγοράς χωρίς ωστόσο να προτάσσουν ένα ξεκάθαρο σχέδιο και να δηλώνουν τις προθέσεις τους. 

Φτάνουμε λοιπόν στις 13.3.2014 όταν Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) και Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ) από κοινού γνωμοδοτούν εκ νέου υπέρ του συνολικού χαρακτηρισμού της αγοράς ως διατηρητέου μνημείου. Έκτοτε εννέα ολόκληροι μήνες έχουν περάσει και ο Υπουργός Πολιτισμού κ. Κώστας Τασούλας δεν έχει υπογράψει ακόμη τη σχετική απόφαση. Μάλιστα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου σκοπεύει να εισαγάγει και πάλι το θέμα για συζήτηση στο ΚΑΣ-ΚΣΝΜ στις 18 του μηνός με τη δικαιολογία ότι η γνωμοδότηση είχε περάσει με οριακή πλειοψηφία (9 ψήφισαν υπέρ και 8 κατά).

Αυτή η κωλυσιεργία και η εξακολουθητική διφορούμενη στάση έρχεται να προστεθεί στην αγανάκτηση του κόσμου και στη διχασμένη τοπική κοινωνία, η οποία αναζητά επιτέλους λύση. Η νεοεκλεγείσα διοίκηση του Δήμου Χαλκιδέων τίθεται με δηλώσεις και δημόσιες τοποθετήσεις της αναφανδόν υπέρ της κατεδάφισης, χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα την εγκατάλειψη της αγοράς, εικόνα για την οποία ευθύνεται καθώς επιλέγει να μη συμμορφώνεται στις υποδείξεις της Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων για: 

· Απαγόρευση πρόσβασης μέσω εξασφάλισης ικανοποιητικής περίφραξης του χώρου 
· Λήψη μέριμνας για την απομάκρυνση των αστέγων και καταληψιών του χώρου.
· Άμεση υποστύλωση των ετοιμόρροπων στοιχείων των κτηρίων τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περίγραμμα της Αγοράς.
· Επαρκή φωτισμό του χώρου καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου καθώς επίσης και φύλαξη του χώρου με προσωπικό του Δήμου.

Από την άλλη υπάρχει στην πόλη μία μεγάλη μερίδα πολιτών (πάνω από 3.500 υπογραφές από μια Ομάδα Πρωτοβουλίας και μόνο) οι οποίοι επιθυμούν τη διάσωση και την αναδιαμόρφωση της Δημοτικής Αγοράς Χαλκίδας, η οποία και αντιτίθεται στην απόφαση του Δήμου για κατεδάφιση.

Επειδή η διαμορφωθείσα κατάσταση έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια ανοχής των πολιτών της Χαλκίδας και την έννοια της κοινής λογικής και αποτελεί κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και ανεπίτρεπτη εικόνα για την εικόνα της πόλης

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Για ποιο λόγο καθυστερεί να υπογράψει την απόφαση ΚΑΣ-ΚΣΝΜ και γιατί επαναφέρει και πάλι το θέμα για συζήτηση;
2. Γιατί δεν έχει αναλάβει πρωτοβουλία συνάντησης των ενδιαφερόμενων μερών προς την εξεύρεση λύσης η οποία να είναι κοινά αποδεκτή;

3. Ποια είναι ξεκάθαρη θέση του Υπουργείου για τη Δημοτική Αγορά Χαλκίδας και επιτέλους με ποιον τρόπο η Κυβέρνηση μπορεί να σταθεί αρωγός στην υλοποίηση της όποιας απόφασης προκύψει από τη συζήτηση;

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Σ.Χόκινγκ για το ανθρώπινο είδος

«Είμαστε ένα ανεπτυγμένο είδος πιθήκων, σε έναν μικρό πλανήτη σε ένα πολύ μέτριο αστέρι, αλλά το γεγονός ότι μπορούμε να κατανοήσουμε το Σύμπαν μας κάνει πολύ ξεχωριστούς».

Ο νομπελίστας οικονομολόγος Πολ Κρούγκμαν: Πιο κακοί Ευρωπαίοι δεν γίνεται

Για τον Κρούγκμαν τα πάθη και τα λάθη της Ευρώπης είναι πολυδιάστατα: αυξανόμενη ανεργία, προβληματισμός στις αγορές, ύφεση που περιζώνει. Διαβάζοντας πίσω από τις προφανείς γραμμές των στατιστικών, ο πασίγνωστος οικονομολόγος εξηγεί πως αυτοί που χαράσσουν τις πολιτικές της Ευρώπης συμπεριφέρθηκαν σαν κακοί ηθοποιοί. Αρκετές κυβερνήσεις απέτυχαν να συμπεριφερθούν με σύνεση απέναντι στο κοινό νόμισμα, επιλέγοντας να προσελκύσουν ψηφοφόρους.
Και αν το σύμπτωμα είναι αυτό, ο υπαίτιος όλης αυτής της κρίσης δεν είναι η Ελλάδα, η Ιταλία ή η Γαλλία, αλλά η Γερμανία. Ο Κρούγκμαν ξιφουλκεί εναντίον της Άνγκελα Μέρκελ και του επιτελείου της. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά οι Ευρωπαίοι νομοθέτες φαίνονται αποφασισμένοι να επιρρίψουν ευθύνες στις λάθος χώρες και στις λάθος πολιτικές για τα προβλήματά τους. Πάντως, είναι φανερό πως δεν είναι στις προθέσεις του να «αγιοποιήσει» τις χώρες του Νότου που βρίσκονται στο κέντρο του προβλήματος, αλλά ούτε και να τις δαιμονοποιήσει, όπως προσπαθεί να κάνει το Βερολίνο. Γράφει συγκεκριμένα: ««Δεν αρνούμαι ότι η ελληνική κυβέρνηση συμπεριφέρθηκε ανεύθυνα πριν την κρίση, ή ότι η Ιταλία έχει μεγάλο πρόβλημα με την στασιμότητα της παραγωγής. Όμως η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα της οποίας η δημοσιονομική ένδεια ήταν μοναδική, ενώ τα μακροχρόνια προβλήματα της Ιταλίας δεν είναι η πηγή της αποπληθωριστικής κίνησης της Ευρώπης».
Προσθέτει, δε, πως αν προσπαθήσει κάποιος να ταυτοποιήσει τις χώρες οι πολιτικές των οποίων ήταν ανάρμοστες πριν την κρίση και έχουν πλήξει την Ευρώπη από τότε που ξέσπασε η κρίση, και οι οποίες αρνούνται να μάθουν από την εμπειρία, όλα δείχνουν ότι η Γερμανία ήταν ο χειρότερος πρωταγωνιστής.
Προς τεκμηρίωση των θέσεών του ο Κρούγκμαν πραγματοποιεί μια απλή σύγκριση της ιστορικής εξέλιξης του πληθωρισμού και του κόστους εργασίας μεταξύ Γαλλίας και Γερμανίας. Όπως ανάφερε από το 1999, ο πληθωρισμός της Γαλλίας έχει αυξηθεί κατά 1,7% σε ετήσια βάση, ενώ το κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος έχει αυξηθεί κατά 1,9% ετησίως. Και τα δυο νούμερα ευθυγραμμίζονται με τον στόχο της ΕΚΤ. Αντιθέτως, κατά τον Κρούγκμαν η Γερμανία συμπεριφέρεται με ανάρμοστο τρόπο, με τις τιμές και το κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος να αυξάνονται κατά 1% και 0,5% αντιστοίχως.
Μετά από όλα αυτά είναι φανερό γιατί ο Αμερικανός οικονομολόγος τιτλοφορεί το εν λόγω άρθρο του με τον δηλωτικό τίτλο: «Being Bad Europeans». Πιο κακοί Ευρωπαίοι δεν γίνεται...
Πηγή: Ο νομπελίστας Κρούγκμαν ξεσπαθώνει: Δεν φταίει η Ελλάδα για τη διάλυση της Ευρωζώνης, αλλά η Γερμανία | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/180758/o-nompelistas-kroygkman-xespathonei-den-ftaiei-i-ellada-gia-ti-dialysi-tis-eyrozonis#ixzz3KecgoeUn

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Δημοτική Αγορά Χαλκίδας: "Ήμουνα νιος και γέρασα" ακούγοντας συζητήσεις επί συζητήσεων...

από τους ανεύθυνους "υπεύθυνους" δημοτικούς και άλλους άρχοντες...

Έφτασε πια όμως ο κόμπος στο χτένι. Η Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων με πρόσφατη επιστολή της κρίνει ως ανεπαρκείς τις ενέργειες του Δήμου Χαλκίδας  για τη προστασία της  Δημοτικής Αγοράς Χαλκίδας.

Η ΥΝΜ υπενθυμίζει τις ισχύουσες νομικές υποχρεώσεις σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 3028/2002 άρθρο 11, «Υποχρεώσεις κυρίων, νομέων ή κατόχων ακινήτων μνημείων» για την υψηλή ευθύνη και τις υποχρεώσεις των ιδιοκτητών :
1. Ο κύριος, ο νομέας, ο κάτοχος ακινήτου μνημείου ή ακινήτου μέσα στο οποίο διατηρείται ακίνητο αρχαίο, οφείλει να συνεργάζεται με την Υπηρεσία και να ακολουθεί τις υποδείξεις της για τη διατήρηση, την ανάδειξη και εν γένει την προστασία του μνημείου. Οφείλει επίσης να επιτρέπει τη  περιοδική ή έκτακτη επιθεώρηση του μνημείου από την Υπηρεσία μετά από έγγραφη ειδοποίηση και να ειδοποιεί χωρίς υπαίτια καθυστέρηση την Υπηρεσία για κάθε γεγονός που μπορεί αν θέσει σε το θέσει σε κίνδυνο.
Ο κύριος ή νομέας μνημείου υποχρεούται να μεριμνά για την άμεση εκτέλεση των εργασιών συντήρησης στερέωσης ή προστασίας ετοιμόρροπου μνημείου χωρίς υπαίτια καθυστέρηση με δική του δαπάνη και υπό την εποπτεία και τις υποδείξεις της Υπηρεσίας (….). Αν ο κύριος ή νομέας αδρανεί την ίδια υποχρέωση έχει ο ο κάτοχος ο οποίος μπορεί να αναχθεί κατά του κυρίου ή του νομέα (…).
Κάτι που φαίνεται ότι μέχρι σήμερα έχουν ξεχάσει οι υπεύθυνοι του Δ.Χ

Η επιστολή αναφέρει επιπλέον:
Σε συνέχεια της σχετικής επιστολής με την οποία μας γνωστοποιήθηκαν οι εκ νέου παράνομες ενέργειες αλλά και βανδαλισμοί στο χώρο της Δημοτικής Αγοράς της Χαλκίδας, σας υπενθυμίζουμε το σχετικό έγγραφο με το οποίο σας έχει γνωστοποιηθεί μια σειρά μέτρων που υποχρεούται ο Δήμος να λάβει ως ιδιοκτήτης του συγκροτήματος της Δημοτικής Αγοράς της Χαλκίδας, μετά την πρόσφατη γνωμοδότηση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεώτερων Μνημείων για τον χαρακτηρισμό της εκ νέου ως νεώτερου μνημείου και σε αναμονή της έκδοσης νέας διοικητικής πράξης χαρακτηρισμού της.

Όπως διατυπώνεται στο σχετικό έγγραφο του Δήμου Χαλκιδέων και μετά από αυτοψία από αρμόδιο υπάλληλο της ΥΝΜΤΕ διαπιστώθηκε ότι μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί μόνον ο καθαρισμός του εσωτερικού χώρου της Αγοράς η οποία έλαβε χώρα κατά τη θερινή περίοδο, ενώ εκκρεμεί η λήψη μέτρων για τα υπόλοιπα σημεία που αναφέρονται στο σχετικό έγγραφο μας, και τα οποία έχουν διαπιστωθεί επίσης και περιγράφονται στο σχετικό έγγραφο των συναρμοδίων Υπηρεσιών του Δήμου κατόπιν της από κοινού αυτοψίας στο χώρο της Αγοράς στις 9 Μαΐου τ.ε.

Κατόπιν τούτου συστήνουμε την άμεση εκτέλεση των κάτωθι ενεργειών που εκκρεμούν:
Απαγόρευση πρόσβασης μέσω εξασφάλισης ικανοποιητικής περίφραξης του χώρου (π.χ. μεταλλικά στοιχεία ικριωμάτων ή ότι άλλο κριθεί απαραίτητο) με ενισχυμένο τρόπο επί της οδού Αρεθούσης που σύμφωνα και την (α) σχετική γίνεται είσοδος οχημάτων στο χώρο της Αγοράς.
Λήψη μέριμνας για την απομάκρυνση των αστέγων και καταληψιών του χώρου.
Άμεση υποστύλωση των ετοιμόρροπων στοιχείων των κτηρίων τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περίγραμμα της Αγοράς.
Επαρκή φωτισμό του χώρου καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου καθώς επίσης και φύλαξη του χώρου με προσωπικό του Δήμου.

Σε επόμενο στάδιο παρακαλείσθε για τη διάθεση συνεργείου προκειμένου να αποξηλωθούν οι πρόχειρες κατασκευές που έχουν τοποθετηθεί στο βάθος του χρόνου και δεν παρουσιάζουν αξιόλογα στοιχεία αντίθετα υποβαθμίζουν την εικόνα του συγκροτήματος (π.χ. τέντες καταστημάτων, λαμαρίνες, ελλενίτ, κ.λ.π.) μετά από ενημέρωση της ΥΝΜΤΕ.

Κατόπιν τούτου και με δεδομένη την υπάρχουσα θετική γνωμοδότηση του ΚΣΝΜ τα παραπάνω προσωρινά μέτρα προστασίας του συγκροτήματος όπως έχουν αναφερθεί αναλυτικά παραπάνω τα οποία θεωρούνται επιβεβλημένα ως άμεσης προτεραιότητας.

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Οταν η φύση εκδικείται: Λεκανοπέδιο - Μπαζώθηκαν 850 χιλιόμετρα ρεμάτων απο το 1945 (*)

Ρέματα και ποτάμια Λεκανοπεδίου
(*) Απο: http://www.topontiki.gr (25/10/2014)
Στα τέλη του 19ου αιώνα, διέσχιζαν το λεκανοπέδιο, 700 χείμαρροι, ποτάμια και ρυάκια. Το 1999, ο αριθμός τους ήταν μικρότερος των 70 (κάτω, δηλαδή και από το 10%) και σήμερα, δεν υπερβαίνουν τα 50. Που χάθηκαν;

Μπαζώθηκαν και καταπατήθηκαν. Μόνο στο λεκανοπέδιο της Αττικής έχουν μπαζωθεί και τσιμεντοποιηθεί περίπου 850 χιλιόμετρα ρέματα και χείμαρροι. Κι αυτό, προκειμένου να πραγματοποιηθούν τα οικιστικά όνειρα των κατοίκων της Αθήνας, με τις γνωστές συνέπειες που και σήμερα (για πολλοστή φορά) βιώσαμε. Ο Ιλισός, ήταν το μεγαλύτερο ποτάμι που διέσχιζε την Αθήνα. Ξεκινούσε από τον Υμηττό, για να καταλήξει στην θάλασσα. Παλιά ήταν ανοικτό. Σήμερα, κυλάει εξ ολοκλήρου υπογείως, κάτω από τη Μιχαλακοπούλου, περνάει από την Βασ. Σοφίας (μπροστά από το Παναθηναϊκό Στάδιο), συνεχίζει στην Καλλιρρόης, για να καταλήξει μετά την Καλλιθέα στην θάλασσα.


Η δόμηση στοΛεκανοπέδιο

Τα ποτάμια εξακολουθούν να ρέουν κάτω από τους δρόμους της Αθήνας. Σε πολλά κτίρια κατά μήκος του δρόμου αντλούνται και σήμερα νερά, με υδραυλικά συστήματα, ενώ γεωτρήσεις του ΙΓΜΕ (Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών) απέδειξαν ότι οι περισσότεροι δρόμοι της Αθήνας κρύβουν ένα μπαζωμένο ρέμα ή ένα υπόγειο ποτάμι. Ο Ιλισός, ο Ηριδανός, ο Κυκλόβορος, το Λυκόρεμα, ο Βουρλοπόταμος, ο Βοϊδοπνίχτης, ο Αλασσώνας είναι μερικά από αυτά. Σύμφωνα με μελέτη του ΕΜΠ, τα ανοιχτά ρέματα το 1945, είχαν μήκος 1.280 χιλιόμετρα και σήμερα, μόλις, 434 χιλιόμετρα, μειώθηκαν, δηλαδή, σε ποσοστό 66,4%. Όπως, δε, προκύπτει από μελέτη του ΙΓΜΕ, πριν από μερικά χρόνια, το 80% των νερών της βροχής το απορροφούσε το έδαφος και μόλις το 20% έπεφτε στην θάλασσα, σήμερα το ποσοστό αυτό έχει αλλάξει δραματικά.
Περισσότερα: 
http://www.topontiki.gr/article/61851/Oi-dromoi-pou-prin-mpazothoun-itan-potamia---Xartes

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

SOS ΚΛΟΠΗ ΣΚΥΛΟΥ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ

Είχαμε υιοθετήσει πριν 3 μήνες περίπου 1 αδέσποτο σκυλάκι, το οποίο πλέον είναι 4 μηνών. Το πηγαίνουμε κάθε μέρα 3 βόλτες, του κάναμε εμβόλια και το προσέχουμε πολύ.Το έχω στο σπίτι μου και μέσα αλλά και στην αυλη μου, όπου του έχω το σπιτάκι του και του αρέσει να κάθεται..
...Χτες το πρωί έλαβα ένα απειλητικό ανώνυμο μήνυμα έξω από την πόρτα του σπιτιού μου, που έγραφε πως δεν πρέπει να έχω το σκυλί μου στη αυλη μου γιατί είναι παράνομο και να το απομακρύνω εντός της ημέρας αλλιώς θα μου κάνουν καταγγελία. 
Είχα σκοπό να τον μετακινήσω την επόμενη μέρα αλλά δεν πρόλαβα.Μέσα στη νύχτα κάποιος μπήκε στην αυλη μου ΕΚΛΕΨΕ το σκυλάκι και μάλιστα πήρε μαζί του και το λουράκι του σκύλου, το οποίο είχα αφήσει πάνω σε ενα τραπεζακι. 
Θεωρώ πως είναι ο ίδιος άνθρωπος που μου έγραψε το μήνυμα το πρωί, γιατί δε μου φαίνεται απλή σύμπτωση. 
Το σκυλάκι είναι 4 μηνών μωρό, είναι ο καιρός για το εμβόλιό του, το αγαπώ πολύ και χρειάζομαι το βοήθεια σας για να το βρω. Είναι εξωφρενικό να κλέβουν μέχρι και ζώα πλέον. Το γράμμα ήταν ανώνυμο και έλεγε πως προέρχεται από κάποιον φιλόζωο. 

Προκείται για πολύ φιλικό και έξυπνο κουτάβι. 
Έχει ταυτότητα που πίσω από το χαρτάκι με το όνομα γράφεται το κινητό μου. 
Ηταν χαρούμενος, δε γάβγιζε, ούτε έκλαιγε. 

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Μόνο το 27% των ιδιοκτητών έχει ακίνητα αντικειμενικής αξίας (του 2007) πάνω από 100.000 ευρώ (*)

(*) Από τη Ναυτεμπορική
Στα 541 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχεται η αξία των ακινήτων που έχουν στην κατοχή τους 5,751 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων. Πρόκειται για την αθροιστική αξία των λεγόμενων «αστικών» ακινήτων, δηλαδή των κτισμάτων και των οικοπέδων που βρίσκονται εντός σχεδίου. Τα στατιστικά, προέρχονται από την επεξεργασία του ηλεκτρονικού περιουσιολογίου που έχει καταρτίσει το υπουργείο Οικονομικών για να υπολογίζει τους φόρους ακινήτων. Σε αυτό το ποσό, δεν περιλαμβάνεται ούτε η αξία των ακινήτων που έχουν τα νομικά πρόσωπα –εκτιμάται ότι ανέρχεται περίπου στα 70 δισεκατομμύρια ευρώ- ούτε τα ακίνητα του λεγόμενου «πίνακα 2» (αγροτεμάχια, εκτάσεις εκτός σχεδίου κλπ).(**)
Η λεπτομερής ανάλυση των στοιχείων, αποδεικνύει ότι οι περισσότεροι Έλληνες είναι μικροιδιοκτήτες με περιουσίες το ύψος των οποίων δεν ξεπερνούν τις 200.000 ευρώ. Μάλιστα, οι τιμές αυτές, έχουν προκύψει βάσει των αντικειμενικών αξιών του 2007 και πλέον δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική αξία των ακινήτων.
2,776 εκατομμύρια ιδιοκτήτες κατατάσσονται στο κλιμάκιο αυτών που έχουν ακίνητη περιουσία αξίας  μικρότερης από 50.000 ευρώ.
Μόνο στο κλιμάκιο από 50.000 έως 100.000 άτομα εμφανίζονται 1,45 εκατομμύρια Έλληνες. Άρα το 73% του συνόλου των ιδιοκτητών έχει περιουσίες σε όρους αντικειμενικών αξιών κάτω των 100.000 ευρώ.
25.598 άτομα έχουν ακίνητα άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ, ενώ οι πλουσιότεροι είναι 439 άτομα με περιουσίες άνω των πέντε εκατομμυρίων ευρώ.

(**) Αν συνυπολογιστεί και η συνολική αξία των ακινήτων του πίνακα 2 τότε η συνολική αντικειμενική αξία με εκτίμηση του 2007 ανέρχεται σε 1 τρις ευρώ. Σήμερα όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη. 
Περισσότερα:

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014