Ζω τη ζωή ατελή και ατελείωτα και συνεχίζω όπως συνεχίζει η ζωή..
Μία η κατάληξη ένα το συμπέρασμα: Το Σύμπαν συνωμοτεί κ΄εμείς συνωμότες.."
Αειφόρος ανάπτυξη σημαίνει ότι οι ανάγκες της παρούσας γενιάς καλύπτονται χωρίς να υποθηκεύεται η ικανότητα των επόμενων γενεών να καλύψουν τις δικές τους ανάγκες. Αποσκοπεί στη διασφάλιση της ικανότητας της γης να ευνοεί όλες της μορφές ζωής και βασίζεται στις αρχές της δημοκρατίας, της ισότητας των φύλων, της αλληλεγγύης, του κράτους δικαίου και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μεταξύ άλλων της ελευθερίας και της ισότητας ευκαιριών για όλους.
Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε την απόδοση ανεμογεννητριών με την απόδοση θερμοηλεκτρικών σταθμών.
Οι ανεμογεννήτριες αξιοποιούν το
ν άνεμο, ο οποίος είναι ανεξάντλητος, ανανεώσιμος και απεριόριστος.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ
Το πρόσφατο περιστατικό ξυλοδαρμού του σταθμάρχη στον σταθμό Βικτώρια της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) έφερε στη δημοσιότητα τα προβλήματα που υπάρχουν εδώ και καιρό στην ασφάλεια στις δημόσιες μεταφορές και την αύξηση της βίας και της επιθετικότητας που θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών και των εργαζομένων. Αφού ευχηθούμε καλή ανάρρωση στον συνάδελφο που υπέστη τη βία και τέθηκε σε κίνδυνο η ζωή του, οφείλουμε ως εργαζόμενοι-ες να πάρουμε θέση και να αναζητήσουμε τις αιτίες τέτοιων περιστατικών τυφλής βίας που συμβαίνουν πλέον σχεδόν καθημερινά γύρω μας. Οι καταγγελίες των εργαζομένων για λιγότερους συρμούς που τίθενται σε κυκλοφορία καθημερινά λόγω έλλειψης προσωπικού με συνακόλουθο τον συνωστισμό των επιβατών στις αποβάθρες είναι ένας παράγοντας ταλαιπωρίας, εκνευρισμού και διαπληκτισμών που σε καμία περίπτωση όμως δεν δικαιολογεί βίαιες, επιθετικές και εγκληματικές συμπεριφορές.
Δεν χρειάζεται να αναζητήσει κανείς πολύ στην καθημερινή ειδησεογραφία για να έρθει αντιμέτωπος με μια σκληρή πραγματικότητα που είναι η πολύ μεγάλη έκρηξη βίαιων συμπεριφορών και επιθετικότητας. Στην κοινωνία μας είναι διάχυτη η επιθετική και βίαιη συμπεριφορά με χαρακτηριστικά παραδείγματα στα σχολειά μας όπως καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί και μαθητές, στους δρόμους μεταξύ οδηγών, μέσα στις ίδιες τις οικογένειες όπως φανερώνει η αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας και των γυναικοκτονιών. Η κατάσταση είναι πλέον δραματική και η επιθετική συμπεριφορά με ακραίο τρόπο είναι παρούσα παντού και βέβαια στο εργασιακό περιβάλλον. Ας αναλογιστούμε πόσοι είναι οι εργαζόμενοι που υφίστανται βία με διάφορες μορφές και τρόπους είτε από εργοδότες είτε από πελάτες-χρήστες των υπηρεσιών που παρέχουν. Πόσες φορές εργαζόμενοι γίνονται «ο σάκος του μποξ» και υφίστανται απαράδεκτες και αναξιοπρεπείς επιθέσεις;
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για το περιστατικό επιχειρεί να δείξει ότι το περιστατικό αντιμετωπίστηκε με τον καλύτερο τρόπο και αφού οδηγήθηκε ο δράστης στη φυλακή, το θέμα «θεωρείται λήξαν». Η αστυνόμευση είναι σαφώς απαραίτητη ειδικά σε δημόσιους χώρους όπως είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς και σε μια ευνομούμενη κοινωνία είναι εκ των ων ουκ άνευ αλλά μπορούμε να αρκεστούμε σε αυτή για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών που συνεχώς πληθαίνουν; Ως κοινωνία οφείλουμε να αναζητήσουμε τα πραγματικά αίτια αυτής της κατάστασης και να βρούμε τρόπους θεραπείας και αντιμετώπισης. Ως συνδικάτα οφείλουμε να αναδείξουμε τους πραγματικούς λόγους που οδηγούν τους ανθρώπους σε τέτοιες συμπεριφορές.
Η συνεχής υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου, η υποβάθμιση της δημόσιας Παιδείας και Υγείας, η αύξηση των κοινωνικών και οικονομικών ανισοτήτων και η περιθωριοποίηση ολοένα και μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας είναι κάποιες από τις ουσιαστικές αιτίες που γεννούν την επιθετικότητα και την βίαιη συμπεριφορά.
Οι πολιτικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια δεν συμπιέζουν μόνο το εισόδημα των εργαζομένων αλλά δημιουργούν ένα ασφυκτικό και εχθρικό περιβάλλον διαβίωσης. Τα συνδικάτα, οι συλλογικοί φορείς των εργαζομένων οφείλουμε να κινητοποιηθούμε ώστε να σταματήσουμε τον κατήφορο που μας οδηγεί με γοργούς ρυθμούς σε συνθήκες ζούγκλας και επικράτησης των βασικών ενστίκτων. Οφείλουμε να εμπνεύσουμε τα μέλη μας, τους συμπολίτες μας ώστε να διεκδικήσουμε μέσα από την αλληλεγγύη και την ανθρωπιά καλύτερες συνθήκες σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής.
Τα συνδικάτα οφείλουμε απέναντι στη βαρβαρότητα να δείξουμε το δρόμο της αξιοπρέπειας, της συλλογικής δράσης και της αλληλεγγύης.
Στη Ρένα Χατζηδάκη - Μαρίνα
Ναι Μαρίνα,
μακριά, πολύ μακριά
στις λεύτερες, λουσμένες στο δίκιο,
φωτεινές πολιτείες του μέλλοντος,
θα θυμόμαστε τη μελωδία της κραυγής σου
κι αν δεν υπάρχουμε εμείς,
θα τη θυμούνται τα παιδιά που έρχονται.
Γιατί τα παιδιά έρχονται
και θα φτάσουν τα παιδιά,
αν όχι εμείς,
στις πολύχρωμες, λαμπερές πολιτείες.
Θα σπάσουμε τις αλυσίδες του μυαλού,
θα γκρεμίσουμε τους τοίχους των φυλακών,
θα λύσουμε θριαμβικά την πολιορκία,
θα πάρουμε πίσω τις κλεμμένες ζωές,
θα κρατήσουμε τη μνήμη ζωντανή
και θα φτιάξουμε καινούργια τραγούδια.
Καινούργια τραγούδια,
που θα ενώνουν
αυτούς που ήταν, αυτούς που είναι
κι αυτούς που θα ’ρθουν.
Καινούργια τραγούδια,
σ’ όλες τις γλώσσες του κόσμου,
γιατί εκεί μακριά, πολύ μακριά,
όλοι μας θα ζούμε στις ίδιες
πολύχρωμες,
λαμπερές,
λουσμένες στο δίκιο,
φωτεινές,
λεύτερες πολιτείες.
17-18.07.2024, Αθήνα
*Στίχος από το ποίημα «Κατάσταση πολιορκίας» της Ρένας Χατζηδάκη (Μαρίνα), το οποίο μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης.
Ανατολικά του Μαλιακού κόλπου και στην κορυφή του Βόρειου Ευβοϊκού στη θέση “Βασιλίνα” (38.871032, 22.850418) βρίσκεται ο ομώνυμος φάρος. Σας έχουμε πει για την αγάπη του Horizon Levante προς αυτά τα μοναδικά κτίσματα. Η κατασκευή του ανάγεται στα 1892 και υπάγεται στην κατηγορία περί προστασίας Αρχαιοτήτων (Νεώτερα Μνημεία) Ν. 3028/02(Φ.Ε.Κ. : 153/Α/28-6-02).
Όπως διαβάζω από την ιστοσελίδα του Π.Ν., ο τετράγωνος εξωτερικά λιθόκτιστος πύργος του (κυκλικός εσωτερικά) έχει ύψος 8,60m και διάμετρο 1,30m. Στο ξεκίνημα του λειτούργησε με πετρέλαιο, με λευκό σκαρδαμύσσο και φωτοβολία τα 12nm. Στη διάρκεια του ΙΙ WW παρέμεινε σβηστός και επαναλειτούργησε το 1945. Το 1985 ο φάρος έγινε ηλεκτροδοτούμενος και από το 1991 πλήρως αυτοματοποιημένος. Το 2004 δε, επισκευάστηκε πλήρως. Το Π.Ν. τον έχει εξοπλίσει με όλα τα απαραίτητα για καλοκαιρινές διακοπές του προσωπικού του. Η απόσταση του φάρου από τον αιγιαλό είναι μερικά μέτρα.
Η πρόσβαση ήταν για μένα ένα πολύωρο οδοιπορικό αφού με την ευκαιρία αυτή “μπήκε στο κάδρο” και η αρχαία Κύρινθος (εδώ) .
Το πήγαινε έγινε μέσω Χαλκίδας: Μαντούδι, Κύρινθος, Αγία Άννα, Κερασιά, Ιστιαία, Γιάλτρα, Λιχάδα, Βασιλίνα. Το γύρνα, μέσω Λουτρών Αιδηψού και Αρκίτσας. Το σύνολο χρόνου ήταν 11h και 15,’ με διάρκεια οδήγησης τις 7h. και στάσεων τις 4h. Φυσικά, αν η επίσκεψη περιοριστεί μόνο στο φάρο οι χρόνοι είναι κατά πολύ μικρότεροι. Να επισημάνω στον αναγνώστη ότι ο οδικός άξονας Λίμνης, Ροβιών , Αιδηψού δεν είχε πρόσβαση λόγω έργων…
Ολόκληρη η παρουσίαση του "Horizon Levante" εδώ
Το σημείο όπου βρίσκεται ο φάρος, αποτελεί μια ευνοϊκή τοποθεσία για την διασύνδεση μέσω γέφυρας της Βόρειας Εύβοιας με τη Στερεά Ελλάδα,
Δείτε και ενα βιντεάκι παρακάτω:
Παρακάτω θα ακούσετε το remaster του 2021 της Joni Mitchell - "Both Sides Now" (1969) από το αρχικό άλμπουμ "Clouds". THE REPRISE ALBUMS (1968-1971). Η Joni Mitchell πριν λίγα χρόνια κυκλοφόρησε το Blue, ολοκληρώνοντας τα τέσσερα παραγωγικά άλμπουμ της για την Reprise Records με ένα άλμπουμ που θεωρείται από πολλούς ως ένα από τα καλύτερα όλων των εποχών.
Τα συναρπαστικά, εξομολογητικά τραγούδια του έχουν αξιολογηθεί από τους λάτρεις της μουσικής της και τους κριτικούς ως τα καλύτερα δεκαετιών και έχουν εμπνεύσει μια μεγάλη σειρά καλλιτεχνών πολύ διαφορετικών μεταξύ τους, όπως ο Prince και η Taylor Swift. θεωρείται στο πέρασμα των χρόνων μέχρι σήμερα ενα αριστούργημα δημιουργικότητας και φιλοσοφικής προσέγγισης. πριν 3 χρόνια το άλμπουμ ήταν στη 3η θέση της λίστας του Rolling Stone με τα «500 καλύτερα άλμπουμ όλων των εποχών».
Παρακάτω ακολουθούν μερικοί στίχοι απο το "Both sides now", που έγιναν και για μένα έμπνευση για τον υπότιτλο του "Εγκόλπιου ντελικάτων επιχειρηματιών - Τα σύννεφα και τα ρολόγια στα επιχειρηματικά συστήματα":
«Rows and floes of angel hair. And ice cream castles in the air
And feather canyons everywhere. Looked at clouds that way
But now they only block the sun. They rain and they snow on everyone
So many things I would have done. But clouds got in my way
I've looked at clouds from both sides now. From up and down and still somehow
It's cloud illusions I recall. I really don't know clouds at all»…
Διαβάστε τη συναρπαστική βιογραφία και καλλιτεχνική πορεία της εδώ
Στις αρχές του 1970, η σχέση της Μίτσελ με τον Γκράχαμ Νας είχε λήξει και αποφάσισε να πετάξει στην Ευρώπη για ένα διάλειμμα ξεκούρασης απο τη μουσική βιομηχανία και το σχετικό στρες. Τα ευρωπαϊκά ταξίδια της περιελάμβαναν την Ελλάδα, τη Γαλλία και την Ισπανία. Μετά από λίγες μέρες στην Αθήνα οι δύο φίλες ταξίδεψαν στην Κρήτη, νοίκιασαν ένα αυτοκίνητο και πήγαν στα Μάταλα. Εκεί, η Μίτσελ συνάντησε ενα κοκκινομάλλη, τον Κάρι Ράντιτς που εργαζόταν ως μάγειρας στο καφέ Mermaid. Έγραψε την πρώτη εκδοχή του «Carey» στα Μάταλα, για τα 24α γενέθλια του Raditz. Μετά από περίπου δύο μήνες, αυτή και ο Ράντιτς ταξίδεψαν μαζί στην Αθήνα, αλλά η Μίτσελ πέταξε μόνη της στο Παρίσι, όπου έγραψε το "California", αναφερόμενος στον Raditz ως "κόκκινο, κόκκινο απατεώνα" και όταν επέστρεψε στις ΗΠΑ ολοκλήρωσε το "Carey". μαζί με άλλα τραγούδια για το άλμπουμ Blue.
Οι αναφορές στο χωριό Μάταλα και στον υπαίθριο τρόπο ζωής των χίπηδων αφθονούν στους στίχους του τραγουδιού. Η Μίτσελ εισήγαγε συχνά ζωντανές παραστάσεις του "Carey" αφηγούμενη ανέκδοτα για τον Raditz και τις κρητικές περιπέτειές του. Τον Νοέμβριο του 2014, η Wall Street Journal δημοσίευσε συνεντεύξεις του Marc Myers με την Mitchell και τον Raditz σχετικά με το υπόβαθρο του τραγουδιού. Η Μίτσελ είπε ότι "κόλλησε με τον Κάρι γιατί φαινόταν άγριος και κράτησε το πλήθος μακριά από την πλάτη μου... Απόλαυσα τη συντροφιά του και το θράσος του...ήταν λίγο απατεώνας." Ο Ράντιτς επίσης σχολίασε: «Μου άρεσε πολύ η Τζόνι και δεν μου άρεσε που έχασα την παρέα της. Αλλά στο δρόμο, ξέρεις ήδη ότι οι φιλίες που αναπτύσσεις είναι βραχύβιες Αυτό είναι κανόνας της εμπειρίας.»
Ραφαήλ Σχολή Αθηνών |
Ίδια, όπως και τα τραπέζια μας,
άδεια και τα τελευταία ράφια
στις βιβλιοθήκες μας.
Τα βιβλία του χθες θαμμένα στη σκόνη.
Αυτοί, που σοφοί μεταξύ τους λέγονται,
οι σοφοί του σήμερα, κάνουν πως απορούν.
Απ’ τις μακριές, καλοπληρωμένες, συζητήσεις τους
και τις βαθιές, καλοπληρωμένες κι αυτές, αναλύσεις τους,
τίποτα δεν παίρνει μορφή, λόγια του αέρα, που αύριο δεν έχουν.
Κι έτσι σιγά – σιγά χάνεται το αύριο.
Χάνουμε το αύριο.
Αυτοί, όμως, θα συνεχίσουν να πληρώνονται
για να μας αφήνουν χωρίς αύριο.
Τα ωραία τους, καλοπληρωμένα, λόγια
δεν γεμίζουν τα τραπέζια μας, δεν γεμίζουν τις βιβλιοθήκες μας.
Ως πότε θα τους αφήνουμε να μας κλέβουν το αύριο;
Στην άκρη ν’ αφήσουμε τα ψέματά τους, τη δήθεν σπλαχνική σοφία τους.
Τα μυαλά μας εργοστάσια να κάνουμε, οι δικοί μας σοφοί να προκύψουν
κι όλοι μαζί να γεμίσουμε τα τραπέζια μας, να ξεσκονίσουμε τα παλιά μας βιβλία
και νέες βιβλιοθήκες να γεμίσουμε με τα σχέδια και τα όνειρα του αύριο.
Κι αυτό το αύριο να το κάνουμε δικό μας.
08.07.2024, Αθήνα
"Κάθε προσπάθεια με ευγενή ελατήρια, να κατατάξη τουλάχιστον τον κυκεώνα και να θέση ερωτήματα σε ανθρώπους που δεν θέλουν απλώς να ναρκισσεύωνται ή να ψεύδωνται, είναι καλοδεχούμενη" (από το πρόλογο του Ήρκου Ρ. Αποστολίδη)
Στο βιβλίο υπάρχουν τέσσερις ενότητες - εκτός απο τον επίλογο - για κάθε μια απο τις οποίες δεν μπόρεσα να αποφύγω τον πειρασμό να παραθέσω για χάρι σας ορισμένα αποσπάσματα.
Κατοχή και Αντίσταση
"Όλες οι σημαντικές αντιστασιακές οργανώσεις... είχαν ως στόχο την κοινωνική αλλαγή και μάλιστα με πολύ πιο ριζοσπαστικό περιεχόμενο απο το ΕΑΜ. Αρκεί να διαβάσει κανείς το καταστατικό του ΕΔΕΣ και το πρόγραμμα της ΕΚΚΑ". (σελ.77)
"Η στρατηγική σύλληψη του Γληνού απο το καλοκαίρι του '43 ήταν πολιτικά ευφυής και η υλοποίηση την άνοιξη του '44 ήταν ενα μικρό αριστούργημα, αλλά η ΠΕΕΑ χρησίμευσε τελικά μόνο ως διαπραγματευτικό ατού για την είσοδο του ΚΚΕ στη βασιλική κυβέρνηση του Καϊρου". (σσ 88-89)
Κατοχικός εμφύλιος
" Το ΚΚΕ προσπάθησε να κρατήσει και την πραγματική (πολιτική) πίτα αφάγωτη και τον ιδεολογικό σκύλο χορτάτο. Να υλοποιεί δηλαδή, την απόφαση για τη μεγάλη αντιφασιστική συμμαχία, με τη συμμετοχή του στην κυβέρνηση, όπως επιθυμούσε και η Σοβιετική Ένωση, και, ταυτόχρονα, να αντιδρά ένοπλα στις αποφάσεις αυτής της κυβέρνησης". (σελ 133)
" Για κάποιους μηνες η άτυπη γραμμή της επανάστασης πήρε το πάνω χέρι στο ΚΚΕ και μετά προσπάθησαν να τη συμμαζέψουν. Αυτοί οι έξι εφτά μήνες απο τον Οκτώβρη του 1943 και μετά, είναι η μήτρα του Εμφυλίου". (σελ.135)
Μέση Ανατολή
" Η κυβέρνηση Τσουδερού ήταν η πολιτική συνέχεια της 4ης Αυγούστου. Τα στελέχη της δικατορίας εξακολουθούσαν να βρίσκονται στις θέσεις τους και να λειτουργούν με τον τρόπο που είχαν συνηθίσει. Στόχος τους ήταν να συνεχιστεί η δικατορία και χωρίς το Μεταξά". (σελ 171)
" Οι Βρετανοί προσπάθησαν με κάθε τρόπο να ανατρέψουν την κατάσταση και να απαλλαγούν απο τον μπελά του ΕΑΜ. Βοήθησαν τη συνεννόηση του παλαιού πολιτικού κόσμου με την κυβέρνηση, γεγονός που σήμαινε την ενοποίηση του αστικού χώρου με την τοποθέτηση του πολιτειακού θέματος σε δεύτερη μοίρα. Το κυριότερο, τον Οκτώβριο του 1943 εξασφάλισαν απο τη Μόσχα τη διαβεβαίωση ότι η Σοβιετική Ένωση δεν ενδιαφερόταν για την Ελλάδα. Ήταν δυο παράλληλες πολιτικές κινήσεις ουσίας". (σελ 189)
" Η στάση έδειξε την πολιτική μυωπία της ηγεσίας του ΕΑΜ (και του ΚΚΕ) στη Μέση Ανατολή. Αντί να περιφρουρήσουν τις δυνάμεις του για την κρίσιμη στιγμή της Απελευθέρωσης, όπου θα παίζονταν τα πάντα, τις ξόδεψαν κυνηγώντας ενδιάμεσους και δευτερεύοντες πολιτικούς στόχους. Σε καιρό πολέμου και σε ξένα εδάφη όπου κυριαρχούσαν οι Βρετανοί". (σελ 205)
" Από τα οχτώ σημεία του εθνικού συμβολαίου απουσιάζει εντελώς οποιαδήποτε αναφορά στην Αντίσταση. Λες και δεν υπήρξε". (σελ 221)
Η σύγκρουση του ΕΑΜ με το δοσιλογισμό
" Οι αριθμοί λένε ότι οι δοσίλογοι έμειναν ατιμώρητοι. Υπήρχαν 25.000 κατηγορούμενοι για δοσιλογισμό". (σελ 277)
" Το 85% περίπου απαλλάχτηκαν στ στάδιο της προανάκρισης. Απο όσους δικάστηκαν, τελικά καταδικάστηκαν 350. Στις 31 Μαρτίου 1950 στις φυλακές βρίσκονταν σχεδόν 22.000 κρατούμενοι. Από αυτούς δοσίλογοι ήταν 96. Βγήκαν τα αμέσως επόμενα χρόνια. Έγιναν 25 εκτελέσεις. Από τους 25 κανένας δεν ήταν πολιτικό πρόσωπο, ανώτατο στέλεχος της Διοίκησης, οικονομικός μεγαλοδοσίλογος ή έστω κορυφαίος ταγματασφαλίτης ή στέλεχος της Ειδικής Ασφάλειας και του Μηχανοκίνητου". (σελ 278)
" Ο κόσμος του δοσιλογισμού πέτυχε απολύτως το στόχο του. Όχι μόνο έμειναν ατιμώρητοι για τα εγκλήματά τους, όχι μόνο επανεντάχθηκαν χωρίς προβλήματα στην οικονομική και κοινωνικη ζωή, αλλά διατήρησαν άθιχτα και τα κέρδη της Κατοχής. Τουλάχιστον όσα δεν είχαν διασκορπιστεί στα κατοχικά καζινο και στις νεοπλουτίστικες σπατάλες". (σελ 282)
" Ας μην ρωτήσει κανείς για τις ευθύνες της Δικαιοσύνης....Υπήρχαν και οι φωτεινές εξαιρέσεις...Ένας απο αυτούς, ο πρωτοδίκης Παναγιώτης Γίδας...Δολοφονήθηκε στη Κέρκυρα, η οποία ελεγχόταν απο τον ΕΔΕΣ, στις 27 Δεκεμβρίου 1944, μετά απο φρικτά βασανιστήρια, σε ηλικία 34 ετών. Μόνο ένς απο τους δολοφόνους του καταδικάστηκε σε εικοσαετή φυλάκιση, αλλά έμεινε μερικούς μήνες στη φυλακή και αφέθηκε ελεύθερος". (σελ 282)
Αυτά τα λίγα για να ανακινήσω το ενδιαφέρον σας για την ιστορική αυτή περίοδο που έζησε ο λαός μας και η χώρα. Καλό διάβασμα
Το NJV ATHENS PLAZA είναι το πρώτο City Hotel στην Ελλάδα που έλαβε Πιστοποίηση GSTC από την RoyalCert®, έναν οργανισμό πιστοποίησης διαπιστευμένο από το GSTC.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού (GSTC) διαχειρίζεται τα Κριτήρια GSTC, τα παγκόσμια πρότυπα για βιώσιμα ταξίδια και τουρισμό και παρέχει διεθνή διαπίστευση για τους Φορείς Πιστοποίησης του Αειφόρου Τουρισμού.
Διαπιστευμένος σημαίνει ότι ένας Φορέας Πιστοποίησης (ΦΠ) έχει επαληθευτεί μέσω αυστηρής εξωτερικής αναθεώρησης από έναν οργανισμό διαπίστευσης, σύμφωνα με την οποία η GSTC παρέχει διαβεβαίωση ότι ο ΦΠ χορηγεί πιστοποίηση σε επιχειρήσεις σύμφωνα με διαδικασίες που συμμορφώνονται με διεθνή πρότυπα και καλές πρακτικές.
Η πιστοποίηση GSTC βασίζεται στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο πρότυπο για τον αειφόρο τουρισμό, για τα Κριτήρια Ξενοδοχείων. Με την επίτευξη αυτής της πιστοποίησης, το NJV ATHENS PLAZA αποδεικνύει τη δέσμευσή του για την προστασία του περιβάλλοντος, την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας και την παροχή βιώσιμων εμπειριών στους επισκέπτες του. Το Ξενοδοχείο παραμένει επικεντρωμένο στη συνεχή βελτίωση των προσπαθειών του για βιωσιμότητα και να αποτελεί παράδειγμα για τον κλάδο της φιλοξενίας.
«Πιστεύουμε στη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και της θετικής συμβολής στις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Αυτή η πιστοποίηση αποτελεί απόδειξη της μακροχρόνιας δέσμευσής μας στον αειφόρο τουρισμό», σημείωσε η Βάνα Λαζαράκου, Γενική Διευθύντρια του Ξενοδοχείου.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που λάβαμε πιστοποίηση GSTC, καθώς αντικατοπτρίζει τις συνεχείς προσπάθειές μας να είμαστε ένα υπεύθυνο και βιώσιμο ξενοδοχείο», σχολίασε η Ρόζα Τσιριγώτη, Διευθύντρια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ξενοδοχείου.
Το NJV ATHENS PLAZA, μέσω του Τμήματος Εταιρικής Υπευθυνότητας, εφαρμόζει βιώσιμες πρακτικές σε όλες τις δραστηριότητές του, όπως εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, προγράμματα μείωσης απορριμμάτων και ανακύκλωσης, αγορά τοπικών προϊόντων και υποστήριξη πολιτιστικών πρωτοβουλιών, ενώ οι επισκέπτες του γνωρίζουν ότι η διαμονή τους βρίσκεται σε συμφωνία με τα πρότυπα αειφόρου τουρισμού.
«Το επίτευγμα του NJV Athens Plaza έχει ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα και ολόκληρη την περιοχή της Μεσογείου, καθώς η σημερινή σημαντική πιστοποίηση σηματοδοτεί το αποκορύφωμα ενός ταξιδιού που ξεκίνησε το 2018, όταν το Ξενοδοχείο έγινε το 1ο Μέλος GSTC στην Ευρώπη. Η σημερινή πιστοποίηση ολοκληρώνει αυτή την πορεία προόδου. Είμαστε βέβαιοι ότι το παράδειγμα του NJV ATHENS PLAZA θα ακολουθήσουν πολλοί άλλοι, συμβάλλοντας στη μετάβαση προς ένα βιώσιμο μέλλον για τον ελληνικό τουρισμό», δήλωσε ο Δρ. Ιωάννης Παππάς, Διευθυντής Μεσογείου της GSTC.
Πηγή: https://www.gstcouncil.org/njv-athens-plaza-achieves-first-gstc-certification-in-greece/
Όπως πλέον διαφαίνεται, το μηχανιστικό και υλιστικό κοσμοείδωλο, που θεμελιώθηκε κατά τον 17ο αιώνα, έχει σχεδόν κλείσει τον ιστορικό του κύκλο αφήνοντας πίσω του τα συντρίμμια ενός καταρρέοντος δυτικού πολιτισμού σε κοινωνικό, οικονομικό και θεολογικό επίπεδο.