Πηγή: www.huffingtonpost.gr
Aπό την 1η Ιανουαρίου όλες οι επιβατικές αμαξοστοιχίες της Ολλανδικής εταιρείας σιδηροδρόμων NS κινούνται με ηλεκτροδότηση αποκλειστικά από αιολική ενέργεια, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της εταιρείας Ton Boom.
Η αύξηση των αιολικών πάρκων στην επικράτεια και την ακτή της Ολλανδίας συνέβαλε στο να πετύχουμε αυτό τον στόχο, πρόσθεσε ο Boom.
Η NS προμηθεύεται περίπου 1,2 δισ. KWh από την ενεργειακή εταιρεία Eneco. Σε κοινή τους ανακοίνωση αναφέρουν ότι περίπου 600.000 επιβάτες είναι οι πρώτοι σε όλο τον κόσμο να ταξιδεύουν με αυτό τον τρόπο.
Σημειώνεται ότι καθημερινά διενεργούνται 5.500 δρομολόγια.
Όπως αναφέρει ο Guardian ένας ανεμόμυλος με μια ώρα λειτουργίας μπορεί να τροφοδοτήσει ένα τραίνο με ενέργεια τόση ώστε να μπορεί να ταξιδέψει για 193 χιλιόμετρα. Στόχος είναι να μειώσουν την ενέργεια ανά επιβάτη επιπλέον 35% έως το 2020.
Aπό την 1η Ιανουαρίου όλες οι επιβατικές αμαξοστοιχίες της Ολλανδικής εταιρείας σιδηροδρόμων NS κινούνται με ηλεκτροδότηση αποκλειστικά από αιολική ενέργεια, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της εταιρείας Ton Boom.
Η αύξηση των αιολικών πάρκων στην επικράτεια και την ακτή της Ολλανδίας συνέβαλε στο να πετύχουμε αυτό τον στόχο, πρόσθεσε ο Boom.
Η NS προμηθεύεται περίπου 1,2 δισ. KWh από την ενεργειακή εταιρεία Eneco. Σε κοινή τους ανακοίνωση αναφέρουν ότι περίπου 600.000 επιβάτες είναι οι πρώτοι σε όλο τον κόσμο να ταξιδεύουν με αυτό τον τρόπο.
Σημειώνεται ότι καθημερινά διενεργούνται 5.500 δρομολόγια.
Όπως αναφέρει ο Guardian ένας ανεμόμυλος με μια ώρα λειτουργίας μπορεί να τροφοδοτήσει ένα τραίνο με ενέργεια τόση ώστε να μπορεί να ταξιδέψει για 193 χιλιόμετρα. Στόχος είναι να μειώσουν την ενέργεια ανά επιβάτη επιπλέον 35% έως το 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου