Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΖΟΥΝ, ΜΑ... (ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ) -Δημήτρης Βασιλείου





Του μαύρου σκότους όρνεα

τα φωτεινά μου όνειρα

αδίστακτα ραμφίζουν

κι εγώ, σαν άλλος Προμηθέας

με φως τα ανασταίνω

και τα κληρονομώ

 στων ανθρώπων τους αιώνες.

 

Του μαύρου μίσους τα καρφιά

τις ζωντανές ελπίδες μου

αναίσθητα σταυρώνουν

κι εγώ, σαν άλλος Σπάρτακος

τις αποκαθηλώνω

και λεύτερες απ’ τη σκλαβιά

αφήνω στους αιώνες.

 

Του χαμού τα μαύρα τα μαχαίρια

τις κόκκινες ιδέες μου

στυγνά τις αποκεφαλίζουν

κι εγώ, σαν άλλος Άρης

ζωή τους δίνω και καρδιά

και φυλαχτό από δικούς και ξένους

στους αιώνες να σταθούν ορθές.

 

Του κόσμου μαύροι χωροφύλακες

τα νέα σπίτια που στεριώνουν

τα καταστρέφουν με μανία

κι εγώ, σαν άλλος Τσε

με αίμα νέες βάσεις στήνω

δίκαιη να ορθώσουμε ζωή

στις λεωφόρους των αιώνων.

 

Και τώρα, που οι μύθοι όλοι

στους αιθέρες σεργιανούν

τα μυαλά θα πρέπει να δουλέψουν

και φωτιά να πάρουν οι καρδιές,

φέρτε στο σήμερα τον Κάρολο και τον Ιλίτς

κι ακούστε αυτόν τον Ποιητή

που ζει σε όλους τους αιώνες.

19.04.2023, Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: