Μετά το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές των εκπομπών ρύπων σε
πετρελαιοκίνητα της Volkswagen, εγείρονται υποψίες και εναντίον άλλων
γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών. BMW και Daimler απειλούν με κυρώσεις.
"Σε δύο δικηγορικές επιστολές που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα, η Daimler και η BMW απειλούν τη γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe (DUH) με νομικές κυρώσεις σε περίπτωση που η οργάνωση τους επιρρίψει παραποίηση στις τιμές των ρύπων που εκπέμπονται από οχήματά των δύο εταιρειών.
Η κίνηση των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έρχεται ως αντίδραση στη δημοσιοποίηση ενός τεστ μέτρησης καυσαερίων και εκπομπών στο πετρελαιοκίνητο μοντέλο Mercedes C 200 CDI, το οποίο διενήργησε η ελβετική Ανώτατη Σχολή της Βέρνης κατά παραγγελία της οργάνωσης DUH. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της οργάνωσης, το τεστ κατέδειξε σε πρώτη φάση ότι το αναγραφόμενο όριο εκπομπής των 149 μικρογραμμαρίων οξειδίου του αζώτου ανά χιλιόμετρο τηρήθηκε. Δεν συνέβη όμως το ίδιο και στους δύο επόμενους κύκλους ελέγχων που έγιναν με ζεστό τον κινητήρα του ίδιου αυτοκινήτου, με τις τιμές των εκπομπών του να διπλασιάζονται. Σε περαιτέρω αναλύσεις που έγιναν στη συνέχεια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της DUH, οι τιμές των εκπομπών ήταν υπερδιπλάσιες του αναγραφόμενου ορίου".
Περισσότερα στη dw εδώ
"Σε δύο δικηγορικές επιστολές που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα, η Daimler και η BMW απειλούν τη γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe (DUH) με νομικές κυρώσεις σε περίπτωση που η οργάνωση τους επιρρίψει παραποίηση στις τιμές των ρύπων που εκπέμπονται από οχήματά των δύο εταιρειών.
Η κίνηση των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έρχεται ως αντίδραση στη δημοσιοποίηση ενός τεστ μέτρησης καυσαερίων και εκπομπών στο πετρελαιοκίνητο μοντέλο Mercedes C 200 CDI, το οποίο διενήργησε η ελβετική Ανώτατη Σχολή της Βέρνης κατά παραγγελία της οργάνωσης DUH. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της οργάνωσης, το τεστ κατέδειξε σε πρώτη φάση ότι το αναγραφόμενο όριο εκπομπής των 149 μικρογραμμαρίων οξειδίου του αζώτου ανά χιλιόμετρο τηρήθηκε. Δεν συνέβη όμως το ίδιο και στους δύο επόμενους κύκλους ελέγχων που έγιναν με ζεστό τον κινητήρα του ίδιου αυτοκινήτου, με τις τιμές των εκπομπών του να διπλασιάζονται. Σε περαιτέρω αναλύσεις που έγιναν στη συνέχεια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της DUH, οι τιμές των εκπομπών ήταν υπερδιπλάσιες του αναγραφόμενου ορίου".
Περισσότερα στη dw εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου