Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Ο Mario de Andrade για τον πολύτιμο χρόνο των ώριμων και την ουσία της ζωής (*)

(*) Βραζιλιάνος ποιητής, συγγραφέας, φωτογράφος και μουσικολόγος  (1893 – 1945). Ευχαριστούμε τη Λίνα Θάνου-Μπάρμπα για την υπενθύμιση

 «Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα, ότι μου υπολείπεται λιγότερος χρόνος ζωής απ’ ό,τι έχω ζήσει έως τώρα…
Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.
Δεν έχω πια χρόνο για ατέρμονες συγκεντρώσεις όπου συζητούνται, καταστατικά, νόρμες, διαδικασίες και εσωτερικοί κανονισμοί, γνωρίζοντας ότι δε θα καταλήξει κανείς πουθενά.
Δεν έχω πια χρόνο για να ανέχομαι παράλογους ανθρώπους που παρά τη χρονολογική τους ηλικία, δεν έχουν μεγαλώσει.
Δεν έχω πια χρόνο για να λογομαχώ με μετριότητες.
Δε θέλω να βρίσκομαι σε συγκεντρώσεις όπου παρελαύνουν παραφουσκωμένοι εγωισμοί.
Δεν ανέχομαι τους χειριστικούς και τους καιροσκόπους.
Με ενοχλεί η ζήλια και όσοι προσπαθούν να υποτιμήσουν τους ικανότερους για να οικειοποιηθούν τη θέση τους, το ταλέντο τους και τα επιτεύγματα τους.
Μισώ να είμαι μάρτυρας των ελαττωμάτων που γεννά η μάχη για ένα μεγαλοπρεπές αξίωμα. Οι άνθρωποι δεν συζητούν πια για το περιεχόμενο… μετά βίας για την επικεφαλίδα.
Ο χρόνος μου είναι λίγος για να συζητώ για τους τίτλους, τις επικεφαλίδες. Θέλω την ουσία, η ψυχή μου βιάζεται… Μου μένουν λίγες καραμέλες στη σακούλα…
Θέλω να ζήσω δίπλα σε πρόσωπα με ανθρώπινη υπόσταση.
Που μπορούν να γελούν με τα λάθη τους.
Που δεν επαίρονται για το θρίαμβό τους.
Που δε θεωρούν τον εαυτό τους εκλεκτό, πριν από την ώρα τους.
Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους.
Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια
Και που το μόνο που επιθυμούν είναι να βαδίζουν μαζί με την αλήθεια και την ειλικρίνεια.
Το ουσιώδες είναι αυτό που αξίζει τον κόπο στη ζωή.
Θέλω να περιτριγυρίζομαι από πρόσωπα που ξέρουν να αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων…
Άνθρωποι τους οποίους τα σκληρά χτυπήματα της ζωής τους δίδαξαν πως μεγαλώνει κανείς με απαλά αγγίγματα στην ψυχή.
Ναι, βιάζομαι, αλλά μόνο για να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να σου χαρίσει.
Σκοπεύω να μην πάει χαμένη καμιά από τις καραμέλες που μου απομένουν…Είμαι σίγουρος ότι ορισμένες θα είναι πιο νόστιμες απʼόσες έχω ήδη φάει.
Σκοπός μου είναι να φτάσω ως το τέλος ικανοποιημένος και σε ειρήνη με τη συνείδησή μου και τους αγαπημένους μου.
Εύχομαι και ο δικός σου να είναι ο ίδιος γιατί με κάποιον τρόπο θα φτάσεις κι εσύ…"

Οι άρχοντες της διαφθοράς στην Ελλάδα


In the mind of Harry Klynn: Αυτοί ειναι οι άρχοντες της διαφθοράς στην Ελλάδα:

Με μία έκθεση-καταπέλτη, για το ποιοί ευθύνονται, κυρίως, για την διαφθορά στην Ελλάδα, η Ομάδα Κρατών κατά της Διαφθοράς του Συμβουλίου της .....

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Το πρώτο αυτοκίνητο με κυψέλες υδρογόνου βγαίνει στην αγορά

 Η Toyota παρουσιάζει σήμερα στο Αμβούργο της Γερμανίας, το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με κυψέλες καυσίμου. Πρόκειται για το καινοτομικό μοντέλο το Mirai, το οποίο σταδιακά θα λανσαριστεί στη Γερμανία, Μ. Βρετανία και Δανία το 2015 και στη συνέχεια στο Βέλγιο το πρώτο εξάμηνο του 2016. Εντάσσεται στη στρατηγική της ιαπωνικής μάρκας για καθαρές μελλοντικές μετακινήσεις. 

Το υδρογόνο, παρέχεται από ειδικούς σταθμούς ανεφοδιασμού και αποθηκεύεται στο αυτοκίνητο, σε εξελιγμένες δεξαμενές με πίεση 7.000 bar. Το οξυγόνο υπάρχει στην ατμόσφαιρα και δεσμεύεται στην ποσότητα που αρκείται, για να γίνει η ένωση από τις κυψέλες καυσίμου. 

Ο ηλεκτροκινητήρας, έχει απόδοση 155 ίππους. Τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 9,6'' και η τελική φθάνει τα 178 χλμ./ώρα. H αυτονομία είναι πάνω από τα 480 χλμ. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον χρόνο του ανεφοδιασμού, γιατί ολοκληρώνεται σε περίπου 3 λεπτά.

Τα στελέχη της Toyota Ελλάς, όταν λυθεί το θέμα με τον εφοδιασμό, θα ξεκινήσουν τις προετοιμασίες για την εισαγωγή του μοντέλου.

Περισσότερα εδώ

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Το «θερινό Νταβός» στον Ευβοϊκό; μακάρι....

Το νησί Αιγίλεια, που βρίσκεται στον Νότιο Ευβοϊκό απέναντι από τα Νέα Στύρα, φέρεται ως η επιλογή του υφυπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Μάρδα για του δημιουργια ενός «θερινού Νταβός» στην Ελλάδα, όπως είχε αναγγείλει προ ημερών στη Βουλή.

Η Αιγιλεία (όπως ονομαζόταν στην αρχαιότητα) ή Μεγάλο Στυρονήσι είναι βραχώδες ακατοίκητο νησί, το μεγαλύτερο μιας συστάδας που λέγεται Στυρονήσια.Η έκτασή του είναι 1,7 Km2.(ή 1700 στρέματα)
Η θέση της έχει συντεταγμένες: 38°10′13″N 24°09′50″E / 38.17028, 24.16389

Στο νησί υπάρχει το εξωκλήσι της Ζωοδόχου Πηγής, που γιορτάζεται στις 13 Μαϊου. Το χειμώνα βόσκουν στο νησί γιδοπρόβατα και βοοειδή.
Στο νησί υποστηρίζεται ότι αποβίβασε και άφησε για λίγο τους αιχμαλώτους του ο Δάτις, μετά την καταστροφή της Ερέτριας το 490 π.Χ. προτού οδηγήσει τους Πέρσες στο Μαραθώνα. Στην επανάσταση του '21 το νησάκι χρησιμοποιήθηκε και ως στρατόπεδο του Νικόλαου Κριεζώτη.


Περισσότερα εδώ: 

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Ο Λάο Τσε για την αληθινή απάντηση...

"Πάντοτε ελπίζουμε πως κάποιος άλλος θα έχει την απάντηση. 
Κάποιο άλλο μέρος θα είναι ομορφότερο, κάποια άλλη φορά όλα θα πάνε καλά.

Άκου την αλήθεια:

Κανείς άλλος δεν έχει την απάντηση. κανένα άλλο, μέρος δεν θα είναι ομορφότερο, και όλα έχουν ήδη φανεί πως θα είναι.

Στο κέντρο της ύπαρξής σου εσύ έχεις την απάντηση,
εσύ ξέρεις ποιός είσαι κι εσύ ξέρεις τι θέλεις"
(από το Ταο Τε Τσινγκ)

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Βάλτε στη μαύρη λίστα σας τα αυτοκίνητα του VW group

Ήδη εκτός απο τις VW και Seat και η Audi παραδέχθηκε ότι έκανε την ίδια απατεωνιά όπως και οι άλλες δύο. Η Audi ανακοίνωσε σήμερα ότι το περίφημο λογισμικό του ομίλου Volkswagen το οποίο επέτρεπε την παραποίηση των μετρήσεων των ρύπων, είχε εγκατασταθεί σε 2,1 εκατομμύρια αυτοκίνητά της.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρίας, το λογισμικό είχε εγκατασταθεί σε περίπου 1,42 εκατομμύρια οχήματα της Audi με τους λεγόμενους κινητήρες EU5 στην δυτική Ευρώπη, σε 577.000 στη Γερμανία και σε περίπου 13.000 στις ΗΠΑ.Η ανακοίνωση αφορά τις σειρές μοντέλων A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 και Q5, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο.
Σήμερα το παραδέχθηκε και η Skoda που ανακοίνωσε ότι 1,2 εκατομμύρια οχήματά της είναι εφοδιασμένα με το λογισμικό που παραποιεί τα αποτελέσματα των ελέγχων για τις εκπομπές καυσαερίων.

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Ο Δημοσθένης για την εμπειρία

"Το χείριστον εν τοις παρεληλυθόσιν 
τούτο προς τα μέλλοντα βέλτιστον υπάρχει"

Το χειρότερο από τα περασμένα 
μπορεί να γίνει ωφέλιμο στο μέλλον
(Κατά Φιλίππου, Γ, 25)