Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Ανδρέας Παπανδρέου, υποψήφιος μαζί με τον Απόστολο Γκλέτσο στη Στερεά Ελλάδα

Σε όλη μου τη ζωή είμαι παρών στα δρώμενα της πόλης μου της Χαλκίδας και της Εύβοιας, αλλά και της πατρίδας μου συμμετέχοντας σε κοινωνικούς αγώνες με φοιτητές, εργαζόμενους, ανέργους, με εργατικά σωματεία, περιβαλλοντικά κινήματα και όσα με κατατάσσουν σ έναν πολίτη ενεργό.

Ως ενεργός πολίτης λοιπόν προσθέτω τον εαυτό μου σε όσους θέλουμε να υποστηρίξουμε, να διεκδικήσουμε και να παλέψουμε για τους στόχους και τις ανησυχίες μας για μια καλύτερη ζωή. Για μια Εύβοια με καλύτερες υποδομές, με σύγχρονο και άνετο οδικό δίκτυο, με σχολεία, με επαρκή Νοσοκομεία, με τις απαραίτητες αθλητικές εγκαταστάσεις, τους αναγκαίους Λιμένες και τουριστικές υποδομές.
Είμαι υποψήφιος σε ένα ψηφοδέλτιο για την Περιφέρεια Στερεάς με δεκάδες συμπολίτες μου, ανθρώπους του μόχθου, επιστήμονες, επαγγελματίες αλλά και καλλιτέχνες, ανθρώπους που γνωρίζουν, έχουν σχέδιο και θέλουν να μάθουν και να προσφέρουν.
Είμαστε εθελοντές αλλά και έμπειρα στελέχη της αγοράς και της κοινωνίας και ως τέτοιοι πορευόμαστε να κατακτήσουμε με όραμα ένα καλύτερο μέλλον για όλους.
Παπανδρέου Ανδρέας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Οικονομολόγος ΕΚΠΑ, MSc, MBA

Δεν υπάρχουν σχόλια: