Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Μάνος Μπαλογιάννης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό ¨Αμεσα - Νέο Ξεκίνημα¨


Γεννήθηκα, μεγάλωσα και εδραιώθηκα επαγγελματικά στην Χαλκίδα. 

Είμαι Πτυχιούχος γερμανικής Φιλολογίας Αθηνών και για πολλά χρόνια ιδιοκτήτης κέντρου ξένων γλωσσών. Είμαι παντρεμένος και έχω τρία παιδιά. 

Ασχολούμαι με την τοπική αυτοδιοίκηση από το 2010 μέχρι σήμερα, ως εκλεγμένο μέλος της δημοτικής Κοινότητας Χαλκίδας, δημοτικός σύμβουλος και ως μέλος διοικητικού συμβουλίου του ΔΟΠΠΑΧ. 

Από το 2015 – 2017 ήμουν πρόεδρος σχολικής επιτροπής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Χαλκιδέων και το 2018-2019 Aντιδήμαρχος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Στις επόμενες δημοτικές εκλογές θέλω να διεκδικήσω την εκλογή μου στο πλευρό του υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Σπύρου, με την σκέψη να βοηθήσω το έργο του στην ανάπτυξη της πόλης μας, που τόσο αγαπάμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: